الأربعاء، 31 أغسطس 2011

انا مش بطة


وخمان مكسل لأي نشاط أنا مش متقبل
حركة بطيئة وفكر مبهدل عين نعسانة وبق مدلدل
ومش مؤيد ولا معارضة وكنت فاكر دي حالة عارضة
لكن في الآخر ... لقيتني بطة

تيجي لي فكرة اقول وماله اعملها بكرة
تاني يوم الاقيها ذكري واحلامي تبقي حاجة نكرة
ومش مؤيد ولا معارضة وكنت فاكر دي حالة عارضة
لكن في الآخر ... لقيتني بطة

حسيت بضيق وإن كسلي بقي شيء خنيق
عبا لي وقتي في شوال دقيق خلاني ابقي كائن قمئ
ولسة برضه مش مؤيد ولا معارضة وكنت فاكر دي حالة عارضة
لكن في الآخر ... لقيتني بطة

انا قلت لأ مش هاسيب نفسي لخنقة
وهاشوف طموحي برة الشقة واسعي في حياتي زنجة زنجة
وابقي مؤيد أو معارضة وده النظام مش حالة عارضة
ومن النهاردة ... مش هابقي بطة

لازم اكون واحد عقله سيف مسنون
حماسه دايماً شيء مضمون بالنوم وكسله مش مفتون
وابقي مؤيد أو معارضة وده النظام مش حالة عارضة
ما انا متخلقتش علشان اكون
مجرد بطة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق